maanantai 29. heinäkuuta 2013


Lauantai meni liikkumisen osalta ihan rauhaksiin, haasteet ja puolen tunnin venyt, devade!
Aurinkoa taasen on mahtunut viikonloppuun..
 
i just loooov sun <3

Sunnuntaina olin koreo tunnilla, oli ihan muksaa, erilaista kun viimeks :) Koreo biisinä oli Mansonin Tainted Love, ihan mun yks lemppareista <3 
Haasteitten lisäks oli teho venyn aika; taka/etureidet, pakarat, lonkat, spagut, sivari ja vähän selkää. Teki oikeen kutvanaa ja tuntu että oikeen jalan takareisipakara jumi alko vähän aukeemaan, tänään tuntu vielä menevän paremmin! 

..Ilta kessu venyä..
Tänään oltiin ihanaisen kanssa tolpalla, kattelemassa ja kokeilemassa mahdollisia juttuja koreoon. Tilapäisesti iski sellanen "mä en osaa, en jaksa, en veny"- masennus + multa ei löydy naisellisuutta nimekskään! Missä mä oon ollu ku sitä jaettiin? Jossain kaapissa varmaan! Jotain ideoita saatiin kuitenkin kasaan, ja tulin siihen tulokseen, etten ikinä kykenis tähän yksin :D Kaksi ja puoli tuntia meni kun siivillä ja nauru raikas!
 
Päässä jummaa niin paljon ideoita, mutta toteutus onkin sitte jo ydinfysiikkaa. Tapana on asettaa melkosia tavoteita, ja alku tuntuu siks ( toivon mukaan ) niin saavuttamattomalta. Tosin, eihän roomaakaan rakennetty päivässä, niin pitäshän mullakin sit vissiin olla aikaa :D 
Yhtään ei takaraivossa kolkuta se, että jos tiput tolpalta ja katkaset jalkas, vaan eniten ahdistaa se että mä oon huono, emmä taho olla huono! :D Itsekriittisyys on tän päivän sana, ja omalla kohdalla valitettavasti pyrin siihen, että kaikki on niin "täydellistä" kun ite haluan ja omaan silmään miellyttää ( vaikka välillä menee hermo ja tolppa masennus iskee, niin aina sieltä on onneks tähän asti noustu :D ). Nälkä kasvaa syödessä, vai miten se meni?!

Iltasella kävin vielä ohjatulla tunnilla, ja pitihän sinne vielä jäädä kekuloimaan tunnin jälkeenkin!

Skorppari spagu, onkohan tälle jotain oikeeta nimeä?
Jade, kuinka yllättävää? :D Yks ihan lempi liikkeistä <3
Ja sitten tää OIKEA allegra vertaus kuva :D Vuosi sitten vs. tänään

Nyt vielä ilta venyjen pariin, ja ruokaa kupu täyteen ( ruokikset on nyt kuosissa, sitä lisää myöhemmin :) )



ps. tässä vielä kevennys viikonlopun pannarista x)



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti