sunnuntai 8. syyskuuta 2013

amatöörikuvaaja ^_^

Jos mulla olis enempi aikaa haluisin ehdottomasti valokuvata. En mä siitä mitään ymmärrä, mutta kivaa se on! Ja jos olisin rikas, haluisin kunnon kameran, ei tossa nykyisessä mitään vikaa ole, se passaa mun taitoihin vallan loistavasti, mutta, nälkä kasvaa syödessä :D Erityisesti tykkään kuvailla tankoa, ja tietysti siinä olevaa ihmistä :D Aika useesti on kamera joka paikassa mukana, ja kuvailen kaikkia kavereita, ketkä kuvattavaks tahtovat :) Luvan saaneena jaan nyt tälläkin pari otosta yhdestä kaunokaisesta mitä hyvin useesti pääsen kuvailemaan :)









Kivahan se on kuvata ku on niin hyvä ja ihana kuvattava <3 Tässä vielä muutama kuva kesältä!





Oho! tulipa nimmari isolla x)

 
Harmillisesti olin poistanu omalta koneelta kauheen määrän kesäkuvia mitä kaveri ei ollukkaan kerinny kopsata, sinne meni moooonta kivaa kuvaa :´( Onneks on elämä aikaa kuvailla ja pöllöillä :)

Eilen oli aikuissirkusta, mahtavaa! Sain huomisen työvuoronkin vaihdettua, että pääsen maanantain korvaavalle tunnille, sitten vaa vaan kaks maanantaita välistä :/
Kässärit, niin tolapalla kun ilmankin on niin mun arkivihollisia, niihin täytyy nyt saada joku roti! Niihin on niin pelottava mennä, ja vielä pelottavampi tulla pois! Toivon että tästä sirkuskurssista löytyy niihin apua :)







Kaiken tän matkahäsellyksen, pakkaamisen ja innostuneisuuden keskellä, innostelen vielä enemmän mun  kovasti odottamaa sähköpostia, IIK! ;) Toivottavasti kaikki natsaa ja onnistuu!

ps. 8 yötä lämpöön <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti